Even doorbijten

weegschaalIk ben op het punt gekomen waar ik het moeilijk vind om door te zetten, het punt waar ik eerder altijd opgaf: de weegschaal blijft hangen op 90 kg. In centimeters val ik wel af, dus het cijfertje op de weegschaal zegt misschien ook niet alles maar het zit mij wel dwars.

Ik ga door met gezond eten en sporten, ik zal mijn doel bereiken, hier moet ik gewoon even doorheen. Gelukkig heb ik een vriendin die met mij mee sport elke woensdag dus kunnen wij elkaar motiveren en vanmiddag ga ik buiten steppen met een maatje die ik pas heb leren kennen, dus ik blijf door gaan. Het moet! Dit keer wil en zal ik niet opgeven!

Ik ben het zo beu om mij ongelukkig te voelen met mijzelf, mijn lichaam. Wat zal het leven een stuk aangenamer zijn wanneer ik mij daar niet meer druk om maak, daar ben ik van overtuigd.

(Foto van Pinterest.)

Geef een reactie

