In beweging!

davNa een tijd stil gestaan te hebben op de weegschaal ben eindelijk weer wat kwijt! Ik zit nu op 86kg! Mijn gewone weegschaal deed het niet goed dus dan maar wegen in Wii fit!

Ik heb wel gemerkt dat ik af en toe te weinig eet en pas afval als ik iets meer eet over de dag heen. Te weinig eten is ook niet bevorderlijk!

Ik ben dan ook een stuk actiever geworden, meer sporten en bewegen en het feit dat mijn vriend momenteel met zijn pas geopereerde enkel thuis zit betekend ook dat ik meer moet doen want hij mag echt zijn been niet belasten. Het is allemaal wel vermoeiend en niet altijd leuk maar het werpt wel zijn vruchten af.

Geef een reactie

